Op dit moment worden digitale drukpersen voornamelijk voor de
productie van drukwerk en business cards in kleine oplagen gebruikt.
Lang niet iedere grafimedia onderneming is tevreden over het
rendement dat met digitaal drukken gehaald wordt. De wens van
directies van vooraanstaande Nederlandse grafische ondernemingen
om het rendement van 'Digital Printing' structureel te verbeteren,
heeft geleid tot dit onafhankelijke onderzoek.


Rapport
'Digital Printing:
Succesfactoren voor marketing en verkoop'

Door Robert J.C. Bource
Onafhankelijk e-commerce en grafimedia adviseur
Digital Printing: succesfactoren
>>Grafimedia Rapporten >> Digital Printing succes
Rapport 'Digital Printing: Succesfactoren voor marketing en
verkoop'
(E-book PDF )normaal € 35,- nu tijdelijk € 25,-
excl.btw. KLIK HIER

Uit de inhoud:

* Toepassingen van 'Digital Printing' en variabele data printing naar complexiteit
* Bedrijfsmodellen met 'Digital Printing'
* Kenmerkend voor succesvolle 'Digital Printing' aanbieders
* De marketing van 'Digital Printing'
: marktonderzoek, segmentatie, targeting, dienstaanbod vaststellen en
prijs-structuur bepalen.
* De voordelen van 'Digital Printing': on-demand, proces-voordelen, kosten per response en response resultaten.
* Verkoopstrategie: techniek én strategie - consultative selling; kosten per verkoop versus kosten per duizend;
technologische innovatie en nieuwe inkomensstromen.
* Identificatie van prospects voor 'Digital Printing': lead-kwalificatie

Dit praktijk gerichte rapport bespaart u uren onderzoek en wil u aan de hand van tal van praktijkcases ondersteunen bij
het maken van duidelijke strategische keuzes op grond van de specifieke ambities van uw organisatie.
Praktijkcases:
verticale markten bouw en makelaardij; dienstverlening aan software-industrie en levering business-cards.
KNOWLEDGE/ improved performance
Voor meer informatie 035-5268492
ã 2008 Bource Business Systems B.V.
Tijdelijk
extra laag in
prijs!
Bestel snel!