|
Op dit moment worden digitale drukpersen voornamelijk voor de productie van drukwerk en business cards in kleine oplagen gebruikt. Lang niet iedere grafimedia onderneming is tevreden over het rendement dat met digitaal drukken gehaald wordt. De wens van directies van vooraanstaande Nederlandse grafische ondernemingen om het rendement van 'Digital Printing' structureel te verbeteren, heeft geleid tot dit onafhankelijke onderzoek. Rapport 'Digital Printing: Succesfactoren voor marketing en verkoop' Door Robert J.C. Bource Onafhankelijk e-commerce en grafimedia adviseur |
Digital Printing: succesfactoren |
>>Grafimedia Rapporten >> Digital Printing succes |
Rapport 'Digital Printing: Succesfactoren voor marketing en verkoop' (E-book PDF )normaal € 35,- nu tijdelijk € 25,- excl.btw. KLIK HIER |
Uit de inhoud: * Toepassingen van 'Digital Printing' en variabele data printing naar complexiteit * Bedrijfsmodellen met 'Digital Printing' * Kenmerkend voor succesvolle 'Digital Printing' aanbieders * De marketing van 'Digital Printing': marktonderzoek, segmentatie, targeting, dienstaanbod vaststellen en prijs-structuur bepalen. * De voordelen van 'Digital Printing': on-demand, proces-voordelen, kosten per response en response resultaten. * Verkoopstrategie: techniek én strategie - consultative selling; kosten per verkoop versus kosten per duizend; technologische innovatie en nieuwe inkomensstromen. * Identificatie van prospects voor 'Digital Printing': lead-kwalificatie Dit praktijk gerichte rapport bespaart u uren onderzoek en wil u aan de hand van tal van praktijkcases ondersteunen bij het maken van duidelijke strategische keuzes op grond van de specifieke ambities van uw organisatie. Praktijkcases: verticale markten bouw en makelaardij; dienstverlening aan software-industrie en levering business-cards. |
KNOWLEDGE/ improved performance |
Voor meer informatie 035-5268492 |
ã 2008 Bource Business Systems B.V. |
Tijdelijk extra laag in prijs! Bestel snel! |